FANDOM

Wydziały LAPD to oddziały sił policyjnych zajmujące się konkretnymi rodzajami zbrodni. Podczas rozgrywki, jako Cole Phelps, będziesz miał szansę pracować w niektórych z tych wydziałów i rozwiązać kilka spraw w każdym z nich. W każdym wydziale zostanie ci przydzielony inny partner, a także będziesz miał innego kapitana, który zarządza wydziałem w którym aktualnie pracujesz.

Wydziały występujące w grzeEdytuj

PatrolEdytuj

Patrol to wydział do którego zadań należy patrolowanie ulic Los Angeles. Rozgrywka w tym wydziale ma charakter samouczka, jeśli rozpoczynając grę pominiesz sprawy samouczka rozpoczniesz grę pracując dla wydziału drogowego. Po dołączeniu Cole'a Phelpsa do policji rozpoczynasz w Patrolu jako oficer policji na komisariacie w Wilshire, twoi przełożeni szybko zauważają twoją smykałkę do rozwiązywania spraw dlatego zostajesz awansowany na detektywa. Twoim partnerem w tym wydziale jest Ralph Dunn.

DrogówkaEdytuj

Wydział zabójstwEdytuj

Wydział narkotykowyEdytuj

Wydział ds. podpaleńEdytuj

Wydziały wycięte z gryEdytuj

Dwa wydziały nie zostały zawarte w finalnej wersji gry: Wydział ds. przestępstw urzędniczych i Wydział ds. włamań. Członek ekipy Team Bondi, odpowiedzialnej za grę, wyjaśnił w wywiadzie, że oba wydziały zostały usunięte na wczesnym etapie produkcji.

Wydział ds. przestępstw urzędniczychEdytuj

Wydział ten jest odpowiedzialny za ściganie przestępstw w "białych kołnierzykach". Swoją siedzibę ma w Wilshire Police Station. Prawdopodobnie, miał on miejsce podczas sześciomiesięcznej przerwy pomiędzy drogówką a wydziałem zabójstw.

Wydział ds. włamańEdytuj

Wydział skupia się na badaniu włamań do prywatnych posesji, czy kradzieży mienia. Kiedy Cole jest przedstawiany w wydziale zabójstw, Kapitan Donnelly wspomina, że został przeniesiony z wydziału ds. włamań, więc prawdopodobnie Cole był w tym wydziale pomiędzy służbą w drogówce a awansem do wydziału zabójstw. Jego partnerem mógł być Harold Caldwell.

Wydziały nie występujące w grzeEdytuj

Wydział ds. kradzieżyEdytuj

Wydział ten odpowiada za rozwiązywanie spraw związanych z kradzieżami w sklepach itp. Prawdopodobnie jest to część wydziału ds. włamań.

Wydział ds. kradzieży samochodówEdytuj

Wydział ten zajmuje się kradzieżami samochodów i podobnymi zbrodniami. Prawdopodobnie jest to część wydziału ds. wykroczeń drogowych.

Wydział ds. fałszerstwEdytuj

Wydział ten zajmuje się sprawami związanymi z fałszerstwami do których dochodzi podczas innych zbrodni. Prawdopodobnie jest to część wydziału ds. przestępstw urzędniczych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki