FANDOM

Dup5-hrip-0000000007.png

Los Angeles Police Department (LAPD) to policyjny oddział działający na terenie Los Angeles, w Kalifornii. Został założony w 1869 i odpowiada za walkę z przestępczością w Los Angeles.

LAPD jest podzielony na kilka wydziałów (pięć z nich jest dostępnych w grze): Patrol, Vice, Traffic, wydział zabójstw, Arson, Burglary, Fraud, oraz Forgery. LAPD używa pojazdów takich jak Ford Police Special, International D-Series Paddywagon, oraz Champion Police Special. Arsenał LAPD to dla przykładu M1917 Revolver, .38 Detective Revolver oraz 12 gauge pump action shotgun (jedyne bronie, które na pewno są w użyciu przez LAPD w grze L.A. Noire). M1917 revolver jest standardem dla policjantów, podczas gdy detektywi używają .38 Detective Special. 12 gauge jest używany tylko w nagłych wypadkach jak strzelaniny lub napady rabunkowe.

Detektyw BureauEdytuj

CzłonkowieEdytuj

RangiEdytuj

StrojeEdytuj

Strój jest ciemnoniebieski i zawiera koszule, krawat, spodnie i kapelusz. Odznaka LAPD jest na koszuli. Komendant William Worrell nosi białą koszulę i ciemnoniebieską marynarkę zamiast standardowego stroju. Dowódca zmiany nosi biały chevrons na dole rękawa oraz nie nosi kapelusza, ale reszta ich strojów jest taka sama jakie noszą oficerowie patrolujący.

ZasobyEdytuj

Komendy PolicjiEdytuj

UzbrojenieEdytuj

PojazdyEdytuj

Komunikacja RadiowaEdytuj

WydziałyEdytuj

Galeria Edytuj

OdnośnikiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki