FANDOM

Jack Kelso

Jack Kelso jest deuteragonista z L.A. Noire, ponieważ kontrole w ostatnich przypadkach z przypadku "buda". On jest częścią Marines E.E.U.U. i towarzyszy Cole Phelps w czasie wojny w Okinawa. Po wojnie podjął pracę badacza w firmie ubezpieczenia od ognia California & Life. Później pomaga Phelps w dochodzeniu Residential Funduszu na rzecz Odbudowy, później prokurator okręgowy ofertę pracy więc się rangi detektywa prokuratora.

Pod koniec wojny, Kelso postanowił zrobić tego samodzielnie. Jego towarzysze, jak Courtney Sheldon, wpadł w nałóg morfiny, ponieważ są winni ich rozprzestrzenianiem się przez miasto Los Angeles. Później, pracując w Kalifornii Fire & Life, odwiedził Sheldon w nocy [1], prosząc, aby negocjować z morfiny. Kelso odmówił te żądania, argumentując, że przeżyli wojnę, aby dostać się do tej działalności.

Pod koniec gry, Cole Phelps zaczął z nim współpracować w celu zbadania Residential Funduszu Odbudowy. Kelso doznał liczbę zagrożeń w rozwoju tych badań, takie jak bicie przez bandytów, pościgi w mieście, zagrożone jego własnym szefem, i tak dalej.

To nie przeszkadza mu w wypełnianiu jego celów we współpracy z dawnymi towarzyszami w czasie wojny, siłą zabrał wielki dwór Monroe, dyrektor Funduszu na rzecz Odbudowy i twórca konspiracji.

PrzypadkiEdytuj

===zabójstwo "Sprawa z białego buta" (gazeta)=== ===występek "The Black Caesar" (gazety) "Manifest Destiny" (gazety) "The Sting" (gazety)=== ===ogień "Buda" "Uprzejme zaproszenie" "A different wojny"===

CiekawostkiEdytuj

Jego imię i jego charakter może być oparta na Jack W. Kelso, U. S. Marine, który otrzymał Medal of Honor. Jack ma broń różni się od Cole - Browning Hi-Power. W przeciwieństwie do Cole, nie można zmienić kolor (jak grywalnych postaci). Elsa Lichtmann zwykle nazywamy "księżniczka", wykazując szczególne zamiłowanie do niej. Podczas pracy Fire California & Life (na chacie), mówi, że pracuje dla prokuratora w czasie pożyczyć pojazd do cywilów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki